piątek, 6 kwietnia 2012

Powitanie :)

Martucha na leśnej polanie to blog o tym co w moim życiu ważne i potrzebne, zwykłe i magiczne zarazem.

Jest taka leśna polana pośród moich ukochanych Mazurskich lasów na którą wchodząc czuję się jak w bajce, gdzie zła baba-jaga czyha za szeregiem starych świerków,
Jaś i Małgosia trzymając się za ręce kroczą po wysokim, pachnącym mchu, a spod czerwonego muchomora w białe kropki ostrożnie wygląda pan krasnoludek. Ta polana istnieje naprawdę. Pewnego dnia spacerując po lesie, przedzierałam się przez połać gęsto porośniętą starymi świerkami i nagle znalazłam się na owej leśnej polanie. Oczarowała mnie magia tego miejsca. Czasem tam wracam a gdy nie mam takiej możliwości, przywołuję ją przed snem po to by moje myśli popłynęły w jakimś miłym, spokojnym kierunku.

I tak sobie żyję w moim świecie, z jednej strony niespiesznie, z drugiej ciągle gdzieś
w biegu. Niestety nie zawsze na łonie natury lub w jej sąsiedztwie.  Na moim blogu pragnę Wam pokazać moje małe i duże radości, połączenie dwóch światów, tego blisko
natury i tego nie zawsze chcianego ale będącego częścią mojego życia, urbanistycznego. Oprócz tego jestem typową babką która lubi gotować, interesuje się modą, makup'em, nowościami kosmetycznymi i urodowymi. Zatem będzie to blog iście lifestyle'owy :)

Zapraszam do lektury,  a dziś chciałabym życzyć Wam niezależnie od poglądów i wyznania spokojnych Świąt jeśli je obchodzicie, a jeśli nie, to po prostu fajnego wiosennego czasu, tak abyście mogli z energią zacząć kolejny tydzień :)

Pa!

2 komentarze:

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...