piątek, 6 kwietnia 2012

Dlaczego magia i bajki i dlaczego tylko na Mazurach ?

Mazury od zawsze były dla mnie magiczne...
Przeżyłam tu pół życia i potrafię dostrzec i docenić ich każdy szczegół.
Lubię świat bajek i baśni. Może to za sprawą dziecka, które kryje się gdzieś we mnie,
a może za sprawą mej babci czarownicy. Tak, tak, czarownicy.
Otóż moja szanowna babcia mieszka sobie w środku lasu wraz z dziadkiem rzecz jasna
w domku jak kto chce na kurzej łapce czy z piernika....
I w jednym i drugim mogłabym mieszkać :)


A oto wspomniana, zaczarowana chatka...
Babcia czarownica na pewno coś pichci w środku...


i kilka innych sielskich widoczków: konie, hobbickie stopy ;) i inne ...


Co Wy myślicie o ucieczce na wieś od tego wszechobecnego pędu?
Czekam na Wasze opinie :)
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...