środa, 26 września 2012

Recenzja kremu Dermika, Aqua Optima

Nie wiem czy pamiętacie, że jakiś czas temu robiłam zestawienie kremów do twarzy do cery suchej. Wówczas kilka z Was poprosiło mnie o zrobienie recenzji kremu, który zajmował w tym zestawieniu pierwsze miejsce, Dermika, Aqua Optima, regenerujący krem nawilżający na noc.




Producent o tym produkcie:

"Krem polecany jest zarówno na dzień, jak i na noc do każdego typu cery odwodnionej, wymagającej lekkiego natłuszczenia i przywrócenia optymalnego poziomu nawilżenia. Przeznaczony jest do cery, która na skutek utraty wody i lipidów traci jędrność i elastyczność. Krem zapewnia regenerację każdego typu cery, skóry zmęczonej stresem i działaniami czynników zewnętrznych. Daje długotrwały efekt odżywienia i poprawienia nawilżenia skóry,  nie tylko twarzy ale i szyi. Pozostawia na powierzchni cienką warstewkę chroniącą głębsze warstwy skóry przed odwodnieniem i utratą elastyczności. Zawarty w kremie kompleks regenerujący o działaniu natłuszczającym i uszczelniającym naskórek oraz składniki nawilżające zwiększają nawilżenie o ponad 30% już po 4 godzinach od aplikacji, utrzymując je przez minimum 24 godziny. Wyciąg z granatu chroni skórę przed stresem oksydacyjnym i procesami starzenia się."

Moja opinia:


Jest to jeden z lepszych kremów jakie miałam. Z resztą ostatnio przypomniałam sobie, że jakieś 5 lat temu też miałam jakiś krem Dermiki i byłam z niego bardzo zadowolona, a wierzcie mi, że u mnie pełne zadowolenie z kremu to rzadka sprawa..
Wracając do tematu, to muszę powiedzieć, że rzeczywiście wspaniale odżywia i nawilża skórę na bardzo długi czas. Czy na 24h nie wypróbowałam, bo po ok12-16h zazwyczaj zmywam makijaż, jednak naprawdę w kontekście kremów na dzień, bo ten pomimo jego przeznaczenia stosuję na dzień, najpierw jest Dermika, a później długo, długo nic... Dorównuje mu tylko duet krem AA cera atopowa półtłusty w połączeniu z kremem do cery wrażliwej Alterra. Dermika Aqua Optima po aplikacji daje naprawdę wrażenie głębokiego nawilżenia, jakby ktoś aplikował nam regularnie przez kilka godzin jakieś nawilżająco-kojące kapsułki na twarz...
Produkt Dermiki ma konsystencję kremu odżywczego, ale nie tłustą i nie pozostawia tym samym żadnej tłustej powłoki. Wspaniale się wchłania. Opakowania klasyczne, szklane, eleganckie i praktyczne. Zapach jest delikatny, świeży, mi bardzo odpowiada. No i cena... Wszystkie produkty Dermika są droższe, a ten krem w Rossmannie kosztuje 29,- zł.

Ilość zużytych op.: 1 i 1/3
Cena: ok. 29,- zł
Czy kupię następne op.: Na pewno tak
Moja ocena: 5+/5


Krem ten pomimo, że jest kremem na noc stosuję na dzień, a na niego filtr UVA/UVB 50. Jakoś wydaje mi się, że te na noc mają więcej dobroczynnych składników :). Wiem, że wersja na dzień ma SPF6, jednak nie mogę zagwarantować, że jest tak samo dobra.  Mojego ulubieńca polecam wszystkim, bo producent mówi, że jest przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Polecam go również tym, którzy mają cerę wrażliwą, suchą i skłonną do podrażnień i pełni obaw zastanawiają się jaki krem do twarzy wybrać...

Lubicie Dermikę?
Jeśli używaliście jakieś inne produkty tej firmy, czekam na wasze opinie i produkty godne polecenia :).

Pa!


Do tego posta muszę niestety dodać, że ku mojemu wielkiemu zdziwieniu okazało się, że krem ten regularnie kosztuje ok. 50,- pln, a nie jak myślałam 29,-. Sąsiedni Rossmann wprowadził mnie w błąd wycieniając go i nie zaznaczając, że to promocja... I teraz powiem Wam, że nawet nie wiem czy ta seria się kończy czy po prostu była to promocja czasowa, więc spieszcie się do swoich Rossmannów, może jeszcze zdążycie. Na szczęście kupiłam sobie 2 op., ale ponieważ tak go ukochałam, drugie już się niestety kończy... :(. Dla ceny 29,- zł krem ten oceniałam jako najlepszy, przy cenie 50,- zł wygląda to już nieco inaczej i oceniam go na bardzo dobry :).

34 komentarze:

  1. Wg mnie ogólnie dermika ma dobre kosmetyki, ale tego poruktu, akurat nigdy nie testowałam;p pozdro:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czekam na polecenia koleżanek innych produktów tej firmy :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie kremy, na zimę będzie idealny dla mnie! Oni mają dobre kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam jeszcze Dermiki, ale chyba się skuszę teraz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to kosmetyki już z wyższej półeczki, a cenowo jak widać ni9e wszystkie...

      Usuń
    2. cena sugeruję chyba jakość w tym przypadku, oby

      Usuń
  4. Ja tez bardzo lubię kosmetyki Dermiki, moze cena faktycznie jest wysoka, ale jakość tez jest odpowiednia, jakość i działanie. Moja ulubiona seria to GOLD 24, ale miałam ten krem ponieważ mam bardzo suchą skóre i potrzebuje silnej dawki nawilżania każdego dnia dlatego korzystam z kremów z kwasami, diamentami a teraz z czarną orchideą. Ten kremik nawilżał idealnie i na długo, faktycznie nie widać go ostatnio ale seria Lili - skin jest tez niesamowicie dobrze działająca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez jestem fascynatka kremów Dermika
    testuje kolejno nowe serie, oczywiście chociaż nieco zbliżone to mojego wieku :)
    Ten krem ma za zadanie przywrócić skórze optymalny poziom nawilżenia i poprawić jej kondycje. Krem ma mila w dotyku konsystencję i taką samą pozostawia skórę po zastosowaniu. Nie jest tłusty i nie mamy uczucia tłustej ciężkiej maski. Szybko się wchłania i nawilża, a moze to tylko ja mam tak wysuszoną skórę, że chłonie każdą ilość kremu. Kremy Dermiki bardzo mi odpowiadają pod względem składu ale też nie lubie w innych kremach tandetnych opakować a tu są ładne. Dermika szanuje klienta.

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja dołożę tu swoje 3 grosze. Kupiłam ten krem właśnie pod kątem zimnych dni, jednak w praktyce okazało się że super reguluje gospodarkę wodna w skórze i zaczęła używać go regularnie codziennie. I dokupiłam sobie krem regenerujący pod oczy i na powieki. Zdecydowanie poprawił mi elastyczność, gładkość skóry i jej świetlistość. Sam kosmetyk jest delikatny w dotyku i subtelny w zapachu. nakłada się szybko i wchłania pozostawiając ochronną warstwę. Wielki pozytyw dal tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobra linia kosmetyków. Dermika rzeczywiście jeśli chodzi o kremy do pielęgnacji twarzy , to uważam, że absolutnie jest godna polecenia. Mam kosmetyki z tej serii AQUAOPTIMA i idealnie nawilżają. Po ponad tygodniu stosowania wyraźnie poprawiło się nawilżenie i ujędrnienie skóry. Tak naprawdę to wiadomo, że dobrze nawilżona skóra to połowa sukcesu i mniej kłopotów z cerą, więc ta seria nawilżająca jak najbardziej godna najwyższej pochwały :) Leciutka, nie tłusta konsystencja i bardzo dobre wchłanianie . Super

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez jestem ogromna fanka tego kremu i na szczęście cały czas jest on dostępny!
    tak jak mówisz kosmetyk ma konsystencje odżywczego kremu i nie jest bardzo tłusty a efekt daje niesamowity! Skora jest dogłębnie nawilżona jak po zabiegach w salonie piękności i efekt tez utrzymuje sie przez długie godziny. Moja skora po kilku dniach stosowania wydaje sie być rowniez wygładzona i pieknie ujędrniona - wygląda o wiele lepiej. Ja przy tym kosmetyku tez planuje zostać na bardzo długo - daje on wspaniałą ochronę i super pielęgnacje wiec idealny na okres jesienno-zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponieważ jestem nieszczęśliwie posiadaczką bardzo suchej i wymagającej nawadniania i nawilżania skóry kupiłam ten krem Dermika Aquaoptima. Dermika generalnie ma bardzo dobre kosmetyki, a ten krem polecany jest do uregulowania wysuszonej skory. I faktycznie działa, robi to, do czego został stworzony. Stosuje go na dzien i na noc i juz po kilku dniach zauważyłam, że nawilżenie się poprawiło znacznie a skóra stała sie delikatniejsza i miękka w dotyku, bardziej sprężysta i jędrna. Powiem szczerze, mam kilka kremów i lubie je wszystkie do tego stopnia, ze czasami zastanawiam sie, którego użyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem się u mnie sprawdził w okresie wiosennym i teraz też daje radę. Ma delikatny kosmetyczny zapach, który od razu polubiłam i nie zmieniło się to do końca. Konsystencja bardzo przyjemna, leciutka. Wchłania się dobrze i jest idealny pod makijaż. Dobrze nawilża i wygładza mimo zwodniczo lekkiej konsystencji. Nie zapycha i nie przetłuszcza cery. Po prostu daje radę. Do tego jest wydajny - stosowałam na twarz i szyję przez ok. 4 miesiące i to jak na mnie zacny wynik.
    Słoiczek w moim guście - preferuję produkty w szkle, a nie w plastiku. Szata graficzna przyjemna dla oka. Moim zdaniem producent się postarał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kończę słoiczek, więc czas na recenzję.
    Krem się u mnie sprawdził w okresie wiosennym i teraz też daje radę. Ma delikatny kosmetyczny zapach, który od razu polubiłam i nie zmieniło się to do końca. Konsystencja bardzo przyjemna, leciutka. Wchłania się dobrze i jest idealny pod makijaż. Dobrze nawilża i wygładza mimo zwodniczo lekkiej konsystencji. Nie zapycha i nie przetłuszcza cery. Po prostu daje radę. Do tego jest wydajny - stosowałam na twarz i szyję przez ok. 4 miesiące i to jak na mnie zacny wynik.
    Słoiczek w moim guście - preferuję produkty w szkle, a nie w plastiku. Szata graficzna przyjemna dla oka. Moim zdaniem producent się postarał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już chyba spam... ale ok, niech każdy ma prawo do wypowiedzi...

      Usuń
  12. Ja też lubię ten krem, ale największe wrażenie na mnie zrobił krem pod oczy z tej serii (efekty były najbardziej spektakularne, bo coś ostatnio moja skóra wokół oczu podupadła na "zdrowiu", stała się sucha i mało jędrna. Krem pod oczy Aquaoptima w mig przywrócił jej fajny wygląd :) Może próbowałaś innych kosmetyków z tej linii?

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem do twarzy w każdym wieku dla każdego rodzaju skóry. Jego głównym zadaniem jest regulować gospodarkę wodną w skórze, a to w okresie zimowym jest bardzo potrzebne, ponieważ kaloryfery wysuszają skórę strasznie, z drugiej strony latem, kiedy pracujemy w pomieszczeniach klimatyzowanych tez musimy dbać o nawilżenie. Wiec wniosek jest jedne, krem jest fajny na dzień i na noc na lato i zimę :) :)
    Dla osób podróżujących super sprawa, bo jeden słoiczek w kosmetyczne załatwi sprawę idealnie.
    W mojej ocenie bardzo poprawia jakos skóry, nawilża idealnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię bardzo ten krem, tak samo dobry jest też z tej linii krem na dzień/noc i kremik pod oczy. Cieszę się, ze Dermika robi też kremy dla młodszych kobiet, bo od mamy wiem, że kosmetyki sa pierwsza klasa, a niestety wiekszość z nich to kremy do cery dojrzałej. No, na szczęście udało mi się znaleźć kremy Dermiki wprost dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja dopisze. Seria Aquaoptima jest idealna dla suchej skóry, aby zapobiec wysychaniu i poprawiać gospodarkę wodną skóry. Ja mam suchą skórę, nawet bardzo ale teraz w okresie zimy, kiedy kaloryfery grzeją i wysuszają skórę jeszcze bardziej potrzebuje naprawdę mega silnego nawilżacza. i takim mega silnym nawilżaczem jest ten kosmetyk. Ten krem super utrzymuje odpowiednie nawilżenie skóry i bardzo ładnie poprawia wygląd cery, zmniejsza sie szarość i szorstkość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te krem jest naprawdę profesjonalnym produktem. Krem ma piękny zapach, jest w ładnym opakowaniu no i super działa. Bardzo dobrze nawilża skore, sprawia ze jest ona gładka i przyjemna w dotyku. Krem dobrze sie rozprowadza, super wchłania nie jest taki tłusty ale działa bardzo dobrze. przy regularnym stosownaiu skora jest naprawde w lepszej kondycji

    OdpowiedzUsuń
  17. Kremik super, ale nie będę się jakoś specjalnie rozpisywała, ponieważ i tak zebrał tu sporo mega pozytywnych opinii, więc mogę je tylko potwierdzić :)
    Jeśli chodzi o Dermikę to miałam prawdziwa przyjemność " zgubić" cellulit z kuracją antycellulitową z serii Passione Body. Nie do uwierzenia jest to, że po 14 dni, bo tyle trwa ta kuracja moja skórka pomarańczowa okazała się być w zupełnym zaniku. Bardzo skuteczny kosmetyk. najtaniej można kupić w internecie, :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam problematyczną cerę - bardzo bardzo wrażliwą, skłonną do odwodnień, czasami pojawiają się wypryski. Stosowałam wiele kremów, które miały pięknie nawilżać, jednak najczęściej po 2 dniach stosowania pojawiała się u mnie pokrzywka, w najlepszym wypadku zaczerwienienie. Dodam, że najczęściej były to kremy drogich marek, takich jak Clinique czy Biotherm, lub aptecznych - Vichy, Iwostin, itp. Po wielu nieudanych próbach, zmęczona poszukiwaniem dobrego kremu, z coraz mocniej wysuszoną i podrażnioną skórą, sięgnęłam po Aquaoptimę Dermiki. Ten zakup okazał się strzałem w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię tę serię. Mam kremik pod oczy. Bardzo dobrze nawilża, i bardzo szybko wnika w skórę. Nawilżanie jest bardzo bardzo odczuwalne i skóra pod oczami jakaś taka bardziej elastyczna się zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Krem szybko wygładza każdego typu skórę zmęczoną stresem i działaniem czynników zewnętrznych. Skóra staje się miękka i elastyczna, optymalnie nawilżona i promienna. Krem daje wyraźny efekt regeneracji i lekkiego natłuszczenia, skóra staje się mniej podatna na odwodnienie i utratę elastyczności. Zawarte w kremie składniki poprzez zjawisko osmozy napełniają odwodnione komórki naskórka wodą. Wyciąg z granatu i woda z Deeside chronią skórę przed wolnymi rodnikami, a nośnik tlenu działający bezpośrednio w skórze łagodzi objawy zaczerwienienia i podrażnień, poprawia mikrokrążenie podskórne i dostarczanie składników odżywczych do komórek skóry, stymuluje metabolizm.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle tu pochwał, że nie mogę już chyba nic dodać od siebie. Ale skoro już tu jestem, to tak wyjść bez słowa nie wypada :) Jednym zdaniem. Bardzo polecam, wszystkim suchym twarzyczkom, które potrzebuja naprawdę dobrego, dogłębnego nawilżenia. :) Będziecie zadowolone :) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z aquaoptimy mam krem pod oczy i jestem pelna pochwal dla niego, bardzo dobrze reguluje gospodarkę wodną skory okolic oczu, od razu widać ze jest ona lepiej napięta i jędrna. Skora wokół oczu wymaga specjalnego traktowania a ten krem takie wlasnie traktowanie zapewnia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aquaptima jak nazwa wskazuje jest przeznaczona do regulowania nawilżenia i gospodarki wodnej w skórze, idealny krem do klimatyzowanych pomieszczeń. Bardzo poprawia napiecie skóry i jej gęstość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten krem w torebce. Latem jadąc aytem z klimą od razu czuję ciągnięcie suchej skóry wtedy odrobina Aquaoptimy ratuje sytuacje.

      Usuń
  24. Rzeczywiście dla cery, która potrzebuje dobrego nawilżenia, to seria idealna

    OdpowiedzUsuń
  25. Za komentarze prawdziwych czytelników dziękuję. Uważajcie jednak bo post ten jest niesamowicie spamowany, chyba ktoś z PR tej marki mocno tutaj działa...

    OdpowiedzUsuń
  26. Krem z kiełków pszenicy HB na początek, dajcie sobie kilka tygodni, problemy bez problemów powinny zniknąć. U mnie efektem była delikatność skóry, zrobiła się ładniejsza, bardziej gładka, zniknęło wiele problemów...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...