wtorek, 3 lipca 2012

Opener 2012 tuż tuż...

Taaak!!!
Wybieram się na Openera. Wyruszamy już jutro rano ;).

Z niecierpliwością czekam na:

Bjork, Bloc Party, Cool Kids of Death, Nosowską, The Maccabees, The Ting Tings i wiele innych, a przede wszystkim na Bon Iver.... 
Mam też nadzieję odkryć kilka fajnych nowości (nowości dla mnie rzecz jasna).

Tak też się stało w zeszłym roku, kiedy to pokochałam The National, a właściwie pokochaliśmy.

Wtedy było tak...







A jak będzie w tym roku?
Jeśli któraś z moich koleżanek blogerek wybiera się na te 4 dni celebrowania muzyki, może spotkamy się gdzieś w tłumie...? Lub po prostu piszcie na maila :).
Dotyczy to również moich drogich czytelników ;).

Pa!

2 komentarze:

  1. Ja niestety nie dam rady w tym roku, choć bardziej ubolewam nad off festivalem :( na openerze byłam parę ładnych lat temu i tamtego line-upu nic nie przebije (white stripes, the music, fatboy slim, faithless)... choć czytam line-up tegoroczny i załamuję się coraz bardziej... mój boże, mars volta, jacaszek, jamie woon, bon iver, gogol bordello, m83? chyba się potnę :((((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No. no, no!!! Bez przesady ;)
      Ja znowu ubolewam na Offem, Maltą i innymi ale nie wszędzie można być... :(((
      Ściskam Was mocno :)

      Usuń

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...