niedziela, 31 marca 2013

Życzymy Wam...

Wszyscy mieszkańcy domku na leśnej polanie życzą Wam na najbliższe dni dużo spokoju, słoneczka, wspaniałych rodzinnych chwil, smakowitości i... wiosny! Tak, będę zuchwała i zażyczę Wam wiosny! ;)
Podczas gdy za oknem taaka skorupa śniegu, ciężko uwierzyć że to są właśnie "te" Święta... Ostatnie w "trójce" zagrali tak zupełnie przekornie Last Christmas, a aura absolutnie temu sprzyjała. :) Ja jednak będę uparcie życzyć Wam i sobie wiosny, a póki co miejcie spokojny dobry czas :)


Przy okazji zaproponuje wam szybkie DIY na świąteczny stroik:

Mam takie oto naczynie, które zmienia się wraz z porami roku i nastającymi Świętami. W Święta Bożego Narodzenia do szklanej rurki nasypałam słodkości, małe bombki, baby pierniczki... Dziś w świeczniku tym znalazły się małe jajka, sztuczne sianko i troszkę bukszpanu. Oczywiście jesli nie macie takiego "naczynia" na świeczki, możecie go zaaranżować w każdym innym łądnym naczyniu, położyć po prostu na ładnym talerzyku przepiórcze jajka, lub tej samej wielkości sztuczne, w kolorystyce jaka Wam odpowiada, do tego właśnie tego typu sztuczne sianko (dostępne w rozmaitych kolorach np. w sklepach ogrodniczych, odrobina bukszpanu, rzeżuchy lub czegokolwiek wiosennego, co na myśl tę wspaniałą porę roku przyniesie... W takiej kompozycji może być też hiacynt, albo chociażby swieczka zajączek za 2,99 z biedronki w połączeniu z powyższymi elementami. Możliwości na zabawę mamy bardzo wiele. 



Kiedyś lubiłam wieszać jaja i ozdoby wielkanocne na wiosennych "badylach", najchętniej baziach, ale wierzcie mi, że  w tym roku warunki sprawiają, że owych wiosennych "badyli" nie ma nigdzie.

Ok, lecę do moich jaj i innych ostatnich przygotowań. Jeszcze raz spokojności i radości, a na koniec Meonka z barankiem, którego kupiłam w lokalnej cukierni jak z bajki (w Olsztynku) za jedyne 7,90...


Trzymajcie się moi drodzy wiosennie i cieplutko :)

Pa!

1 komentarz:

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...