poniedziałek, 11 grudnia 2017

Martuchowa wish lista

Moi kochani,

Najwyższy czas poruszyć ważny jak co roku temat jakim jest bożonarodzeniowa wish lista!

Zapewne część Mikołajów ma już w swoich workach prezenty dla Was, ale jestem przekonana, że jeszcze nie wszyscy. Poza tym mój Mikolaj chyba ma jeszcze kilka rozterek w ktorych z przyjemnością mu pomogę... :).

Moje wybory to moje obecne potrzeby, produkty które sama kupiłabym sobie z czystą przyjemnością. Obecnie, a może od dawna moje chciejstwa to kosmetyki i artykuły wnętrzarskie. :)

1. Origins, krem pod oczy GinZing


Kupicie go w sklepach Origins, w Warszawie np. w Galerii Mokotów, 119,- zl.
Miałam, kocham i zapewne niebawem znowu wpadnie w moje rączki, nic dodać nic ująć. :)





2. HK Living, taca bambusowa,109,- zł. 








3. Too Faced, zestaw/paleta Best Year Ever


Dostępne w drogeriach Sephora, 239,- zł. Uwielbiam produkty Too Faced, są bardzo trwałe, w pięknych opakowaniach a ich stosowanie to czysta przyjemność. 

4. BePure, taca metalowa czarna 30 cm, 75,- ZL




5. Too Faced, Sweet Peach Glow Kit, paleta rozświetlająca, Sephora, 169,- zł
6. BePure, tablica magnetyczna memories, 229,- ZL


7. Clinique, Go-Go Eyes Set, zestaw prezentowy.
Sephora, 69,- zł. Słyszałam, że krem z tego zestawu jest genialny. Mam na niego chrapkę, szczególnie w tej cenie i towarzystwie pozostałych produktów. 

8. Zuiver, poduszka Sala, 209,- ZL


9. TonyMoly, Petitt Bunny Gloss Bar, Błyszczyk do ust.
Sephora, 13.90 zł. Troszkę przypominają mi blyszczyki z Too Faced z serii Sweet Peach, natomiast cena jest zgoła inna. Must have!

10. HK Living, poduszka liście palmowe, 94,- ZL


11. Bath and Body Works, kocham te kosmetyki odkąd pojawiły się na polskim rynku. Polecam balsamy, mgiełki, zapachy do domu i samochodu. Dostępne w Galerii Mokotów, oraz Złotych Tarasach. 


12. HK Living, ścienny wiszący dywanik, 129,- zl



Wszystkie produkty wnętrzarskie kupicie na Dutchhouse.pl. :)

A co Wy chcielibyście dostać w tym roku od Mikołaja? 
Może dodam coś do swojej listy :)

Cudnych, śnieżnych przedświątecznych dni Wam życzę!!!

Do następnego napisania!

Pa!



23 komentarze:

  1. Kremik pod oczy i ja bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z tych produktów ;) Na mojej tegorocznej wishliście są perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paleta rozświetlająca Too Faced mega obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się z twojej listy kremik pod oczy Origins i zestaw Clinique. Natomiast ja poprosiłam Mikołaja o kosmetyki Resibo - obecnie są fajne zestawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, jakoś nie miałam z tą marką wciąż do czynienia.

      Usuń
  5. Oby cała lista się spełniła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe rzeczy. Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletki i krem sama chętnie bym przygarnęła :)
    Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na kobietę przystało - lista obfita w produkty do pielęgnacji. Ale za to jakie! Oby Pan Mikołaj się spisał :) Moja lista - jak co roku - to głównie lista książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w domowej bibliotece jeszcze tyyyle pozycji do przeczytania. Nowości zazwyczaj pożyczam:)

      Usuń
  9. błyszczyki od TonyMoly mają swietne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wpis. Dodaję do obserwowanych :) Psychiatra Lublin pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...