sobota, 6 lipca 2013

Liebster Blog Award

Czyli łańcuszkowa zabawa, w której wyróżniamy blogi, które lubimy, do których chętnie zaglądamy, w których dostrzegamy coś wyjątkowego. "Martucha na leśnej polanie" została ostatnio wyróżniona przez "Powiew Inspiracji" za co serdecznie dziękuję.

I gwoli wyjaśnienia kilka słów na czym polega ta zabawa:


"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 

A teraz odpowiedzi na zadane mi pytania. I żeby wszystko odbyło się w zgodzie z moimi zainteresowaniami, na pytanie zadane przez Powiew Inspiracji postaram się odpowiedzieć za pomocą moich zdjęć, oraz dodając do nich kilka słów wyjaśnienia.

A więc, zaczynamy :).
1. Skąd wzięła się nazwa Twojego bloga ?
 
O etymologii nazwy pisałam m. in. w pierwszym poście, ale mogę przytoczyć z niego kilka słów:

 "Martucha na leśnej polanie to blog o tym co w moim życiu ważne i potrzebne, zwykłe i magiczne zarazem.

Jest taka leśna polana pośród moich ukochanych Mazurskich lasów na którą wchodząc czuję się jak w bajce, gdzie zła baba-jaga czyha za szeregiem starych świerków,
Jaś i Małgosia trzymając się za ręce kroczą po wysokim, pachnącym mchu, a spod czerwonego muchomora w białe kropki ostrożnie wygląda pan krasnoludek. Ta polana istnieje naprawdę. Pewnego dnia spacerując po lesie, przedzierałam się przez połać gęsto porośniętą starymi świerkami i nagle znalazłam się na owej leśnej polanie. Oczarowała mnie magia tego miejsca. Czasem tam wracam a gdy nie mam takiej możliwości, przywołuję ją przed snem po to by moje myśli popłynęły w jakimś miłym, spokojnym kierunku."

Dziś dla mnie leśna polana, to wszystko co moje, nawet to co miejskie, to po prostu  świat widziany moimi oczami i rzeczy które lubię :). Tak sobie to wszystko nazwałam i tak o tym myślę...  

 

2. Kto Cię inspiruje/skąd czerpiesz inspiracje ?

 Inspiruje mnie wiele rzeczy:

 

Muzyka i zbiorowe jej przeżywanie, oczywiście natura, zwierzęta,  interesujący  ludzie i ich pasje, niecodzienne i codzienne smaki i zapachy, obraz, światło, chwila, wyjątkowe miejsca (nowe i stare)....


3. Najfajniejsza rzecz, którą ostatnio kupiłaś to ?

Taka tunika z Unisono, ale w kolorze kawowym:

 

http://unisono.eu/sukienka-p-3735-38-1.18.38.html

 
Korale z Bijou Brigitte - materiałowe w stylu marynarskim i Ametysty  - oczywiście z wyprzedaży :)

4. Najlepszy prezent, jaki kiedykolwiek od kogoś dostałaś to ?

Rodzina i bliskie mi osoby są dla mnie najważniejszą wartością, radością i prezentem. Może to banał, ale tak jest...

 

5. Gdzie w tym roku wyjeżdżasz na wakacje ?

Co roku gdzieś wyjeżdżam, ale w tym roku mam remont mieszkania i masę innych spraw więc wyjątkowo urlop spędzę na leśnej polanie, co mnie ogromnie cieszy :)

 

6. Twoja ulubiona marka kosmetyków do pielęgnacji twarzy to ?

Mam ich kilka:

Lavera, AA, Bourjois, Dermika,  Bioderma, Siquens, Benefit. Uriage, Stenders, Bielenda...

7. Czy pamiętasz nazwę bloga, od którego zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem ?

To oczywiście Nissiax83, potem Azjatycki cukier i poleciało... :) 

8. Czy myślałaś kiedykolwiek o nagrywaniu filmów na Youtube ?

Tak... :) 

9. Twoja ulubiona herbata to ?

Zielona, biała... Jestem od nich wręcz uzależniona :) 

10. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że blogujesz ?

Wiedzą, a nawet poczytują :)

11. Co myślisz o moim blogu ? :)

Jak zapewne wiesz, z chęcią zaglądam, a i owszem :)


I to by było na tyle jeśli chodzi o moje odpowiedzi na pytania.


Aby zabawa toczyła się dalej, chciałabym wyróżnić następujące blogi:

1. Figa S-makiem

2. Dom na górce

3. MissEs Style

4. La vie selon Marie

5. Ruda Mietła

6. Le petit bonheur

7. My pink plum

8. Kate Jano

9. Zza uchylonych drzwi

10. Magiczny Domek

11. Kosmetyka smyku smyka

Pytania do Was (zgapione od Powiewu Inspiracji, oraz lekko zmodyfikowane przeze mnie :)):

  1. Skąd wzięła się nazwa Twojego bloga ?
  2. Kto Cię inspiruje/skąd czerpiesz inspiracje ?
  3. Najfajniejsza rzecz, którą ostatnio kupiłaś to ?
  4. Najfajniejsza sprawa jaka Ci się w życiu przydarzyła, co najmilej wspominasz?
  5. W jaki sposób najlepiej odpoczywasz?
  6. Twoja ulubiona marka kosmetyków do pielęgnacji twarzy to ?
  7. Czy pamiętasz nazwę bloga, od którego zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem ?
  8. Czy nie miałaś w jakimś momencie pisania bloga wątpliwości co do jego pisania, braku czasu, itp.?
  9. Ulubiona kuchnia?
  10. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że blogujesz ?
  11. Wakacje marzeń?

I to by było na tyle moi mili. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. 


Do następnego napisania!

Pa!


4 komentarze:

  1. nie zanudziłaś :) Twoje odpowiedzi czytało się świetnie :) zdjęcia to wszystko dopełniły. Piesek jest cudowny. Cieszę się, że pociągnęłaś tag dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kochana za wyróżnienie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że osoby z nadwagą uprawiają sporty, a nie siedzą przed telewizorem. Choć niestety nie wszyscy. P.S. Ładna tunika ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...