niedziela, 6 kwietnia 2014

Unisoso - post niesponsorowany

Czy znacie markę Unisono?

Ja odkryłam ją jakieś 3 lata temu. Buszując po galerii zajrzałam do sklepu pod marką która nic mi nie mówiła. Szukałam swetra, ale nie lubię ich kupować w sieciówkach. Zrobione głównie z akrylu, szybko się mechacą. Ja szukam takich z dużą domieszką wełny, angory i kaszmiru. I tamtego dnia stwierdziłam, że Unisono to naprawdę świetne miejsce, bo pomimo że mają masę bardzo fantazyjnych wzorów, za bardzo jak na mój gust, bo to jednak włoskie klimaty, to można tam też znaleźć coś bardziej eleganckiego czy sportowego w kolorach ziemi, czy szarościach czyli tak jak lubię. Później jeszcze wielokrotnie wracałam do tej marki, a ostatnio było podobnie, z tym małym wyjątkiem  że sklep ten mieścił się w Factory, czyli ogólno znanej galerii-outlecie. Oczywiście ubrania, które zakupiłam były dodatkowo przecenione. 

1. Sportowa bluzo-tunika z grubej bawełny (skład: bawełna 95%, elastan 5%). Materiał w dotyku świetny gatunkowo, przeceniona z 99,- na 69,- zł.


https://www.unisono.eu/tunika-p-8215-74-1.18.74.html
2. Tunika w stylu marynarskim, również z tej samej grubej bawełny. Wykończona słodkim akcentem, czerwonym guziczkiem w kotwicą :) Przeceniona z 119,- na 79,-. Tylko w factory, bo w sklepie, który podlinkowuję jeszcze tych promocji nie zrobili. 


https://www.unisono.eu/tunika-p-8217-74-1.18.74.html?utm_source=domodi&utm_medium=cpc&utm_campaign=domodi
Jest tam masa wzorów, które bardzo mi się podobają i naprawdę nie ustępują w formie czy jakości materiału ubraniom od polskim projektantów, a cena jest dużo niższa. Poniżej jeszcze kilka innych modeli na które mam chrapkę, ale raczej chwilowo nie będę mogła sobie na nie pozwolić.
https://www.unisono.eu/bluzki-c-53-30.65.53.html

A Wy odświeżyliście już swoją wiosenną szafę?

Do następnego wiosennego posta :)

Pa!

4 komentarze:

  1. o kurczę jakie świetne rzeczy! już lecę na ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo do sklepu stacjonarnego, w wielu warszawskich galeriach, Sadyba, Factory, bo jesteś z Warszawy, prawda? :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne rzeczy:) ja dziś "odświeżałam" szafę nowymi zakupami:D

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...