wtorek, 1 kwietnia 2014

Doskonałość do cery suchej? I PROMOCJA

Powracam po bardzo długiej przerwie, ale jeden produkt urzekł mnie na tyle, że koniecznie muszę się podzielić z Wami moją opinią na jego temat. Jak wiecie moja skóra wciąż chce pić i niestety niezmiennie mało jej tego nawilżenia. Na przestrzeni ostatnich lat odkryłam kilka perełek, ale dawno już nic nie powaliło mnie na kolana jak ten oto krem, a mowa o lekkim kremie-bazie nawilżająco-rozświetlającej do cery suchej i normalnej marki Celia. 

http://celia.pl/produkty/pielegnacjaWoman/205/116


Sama prawdopodobnie nie zwróciłabym na niego uwagi, pomimo głośnego na rynku pojawienia się pomadek tej marki, jednak będąc któregoś dnia w Hebe, jedna z przemiłych pań wręcz wepchnęła mi go do rąk. Dziś jestem jej za to niesamowicie wdzięczna...

Skład: Aqua, Silica, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Ethylhexanoate, Isopropyl Palmitate, Hydrogenated Poly-1 Decene, Mica, CI 77891,Argania Spinosa Kernel Oil, Stearyl Alcohol, Ceteareth-20, Ceteareth-25, Carbomer, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Disodium EDTA, Methylisothiazolinone, Sodium Hydroxide, BHA, Parfum 

Kwas hialuronowy już na 4-tym miejscu w  składzie, oprócz tego jak mówi producent olejek arganowy, choć jak widzimy sporo później.  

Jaka jest moja opinia?

Jestem nim zachwycona! Przyjemny w użyciu,  lekki, choć daje wielki komfort nawilżenia na dość długi czas, nie pozostawia tłustego filmu, koi, łagodzi i w mojej ocenie jest doskonały pod makijaż. Jedyne, co muszę przyznać to że nie za bardzo widzę jego efektu rozświetlenia, choć może dlatego, że ja od rozświetlaczy wymagam naprawdę mocnego efektu glow. Polecam do cery suchej i normalnej, na pewno nie do bardzo przesuszonej, bo rzeczywiście może się okazać, że pod względem nawilżenia nie będzie wystarczający. Do tego świetny stosunek ceny do jakości (12 zł) i bardzo przyjemne opakowanie. Jestem całkowicie za! :)

Dostępny w Hebe. 
Moja ocena: 4/5

A czy znacie już ten produkt? A może macie jakieś swoje podobnie zaskakujące odkrycia?

Czekam na Wasze opinie :)

Aha, ważne obwieszczenie, uwaga, uwaga! W Rossmannie micel Bourjois w promocyjnej cenie, wiec jeśli cenicie ten produkt to chciałabym Wam wrzucić ten temat, a jeśli nie znacie, to przetestujcie, moim zdaniem to król wśród płynów micelarnych :). Promocja ważna do 09.04. 

Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...