niedziela, 24 kwietnia 2016

Moja organizacja kosmetyków i toaletka

To pewne, że nie jestem minimalistką jeśli chodzi o kosmetyki i każdy kto mnie zna, dobrze o tym wie. Jednak moja chęć posiadania ich w większej ilości niż przeciętna wynika jedynie z mojego wieloletniego zamiłowania do makijażu i wiedzy na ten temat, którą rozwijam od lat. Od młodości chciałam, by ten kierunek był mym zawodowym. Tak się nie stało, czego po części nie żałuję, bo dzięki temu otworzyły się przede mną inne szanse i możliwości, ale to zamiłowanie na zawsze pozostanie. Nie próżne i nie z pustej chęci ładnego wyglądu, a z warsztatowego podejścia do makijażu, czasem i z artystycznym sznytem. Bo gdy tylko mam okazję realizuję to zamiłowanie na innych osobach, oczywiście hobbistycznie i amatorsko.

Za mną weekend pełen generalnych porządków. Uległo im również moje królestwo, którym muszę się odrobinę pochwalić. Całe lata ulepszałam moje metody przechowywania kosmetyków, ekspozycji, aby łatwiej było z nich korzystać i odnajdywać je w momencie kiedy ich potrzebowałam. W końcu kilka lat temu doczekałam się na moją wymarzoną toaletkę, inną niż wszystkie i z widokiem innym niż wiele innych, ale moją i nieoczekiwanie idealną. Mieszkam w starej kamienicy, gdzie jak wiadomo ściany są bardzo grube, a dzięki temu parapety bardzo głębokie. Na jednym z nich około 2 lata temu urządziłam swoją toaletkę. Przez ten czas stale ulegała zmianom, a dziś wygląda właśnie tak. Uwielbiam siedzieć przy niej, pić herbatkę i robić poranny makijaż. Uwielbiam też wieczorem patrzeć na światła ulicy i przygotowywać się do snu.

Zapraszam do mojego królestwa!




A jak wygląda Wasza makijażowa przestrzeń?

Do następnego napisania.

Pa!


27 komentarzy:

  1. Prawie jak w drogerii! :) Ja mam dwa koszyczki z kosmetykami i na pewno nie prezentują się tak ładnie.
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&filmsq

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to ślicznie, ale nie obawiasz się, że słońce może źle wpłynąć na kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To okno mam od strony północnej wiec słońce tam w ogóle nie operuje :)

      Usuń
  3. Ale pięknie poukładane! U nas jest totalny nieogar, nawet jak posprzątamy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo miałam przez lata, ale troszkę to ułatwia życie ;)

      Usuń
  4. Wow sporo tych kosmetyków, ale chyba nie mam tego mniej hehe :D taki mój urok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego i dużo rzeczy stoi na wierzchu, ja wolę jednak gdy kosmetyki są pochowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię mieć to co używam codziennie pod ręką. Inaczej o takim kosmetyku zapominam. Resztę mam pochowane w szufladkach :)

      Usuń
  6. U mnie jak to ...u mnie... Poupychane gdzie sie da.
    Tez kiedyś mieszkałam w starej kamienicy i to było to. Dom z dusza.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie to w całym pokoju porozrzucane, a jak trzeba coś znaleźć to jest problem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię u siebie takiej ilości kolorówki. Pielęgnację też staram się zminimalizować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobry kierunek. Niestety ja jeszcze nie umiem się zmotywować żeby w nim podążać ;)

      Usuń
  9. Pieknie i tak uporządkowane. u mnie wszystko w kosmetyczkach i szafce w łazience

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd wpadłam w szał układania kilka lat temu, zauważyłam jak bardzo to ułatwia życie :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Staram się żeby była jak najmniejsza ale niestety póki co sukcesu w tym temacie nie odnoszę ;)

      Usuń
  11. Też bym chciała mieć takie parapety, to mogłabym mieć toaletkę ;) niestety muszę mieć wszystko pochowane w kosmetyczkach i szafach z racji braku miejsca. Wczoraj też robiłam porządki, ale na pralce, wśród maseczek i kremów, kolorówka innym razem. Masz ładny zbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie same kolorowe szufladki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne królestwo! Lusterko takie jak Twoje chodzi za mną od dłuższego czasu ale stacjonarnie trudno takie znaleźć;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow chciałabym mieć wszystko tak zorganizowane. Mam dużo mniej kosmetyków ale na co dzień nic nie jest na swoim miejscu:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...