wtorek, 2 lutego 2016

Już luty!

Witam wszystkich w lutym!

Wiem, że to banał,  że czas szybko przemija, ale czy dotarło do Was że to już luty?

Początek roku był bardzo intensywny. Odwiedziła mnie bardzo bliska mi osoba i spędziliśmy bardzo dobry czas. Niestety wszystko, co dobre szybko się kończy...


Odwiedziliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego. Byliśmy tez w kinie na filmie "Creed. Narodziny legendy", który okazał się bardzo dobry w swoim old schoolowym stylu :).

Pogoda na początku stycznia chyba zaskakiwała nas wszystkich bez końca. ..


Miesiąc minął mi też na czasie z rodziną i zwierzakami...


Zrobiłam mój pierwszy w życiu bigos który uważam za bardzo udany, a także sushi, ani nie pierwsze ani najlepsze, choć i tak smaczniejsze od niektórych wytworów miejsc które mają czelność nazywać się sushi barami ;)


Ostatnio natomiast gdy wyjeżdżałam na weekend Warszawa żegnała mnie takim oto klimatem...


Niestety, mamy w rodzinie ostatnio sporo zmartwień, ale wiem ze wszystko musi się skończyć dobrze. Trzymajcie kciuki i wysyłajcie proszę dużo dobrych myśli!

Pa!

28 komentarzy:

  1. fajne podsumowanie ;) u mnie było sporo nauki, nawet nie wiem kiedy minął styczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysyłam tylko dobre myśli :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za pozytywne rozwiązanie rodzinnych spraw!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ode mnie trochę dobrych myśli;) A pieska masz ślicznego;) Sama mam 3 psy i 4 koty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za wszystko :) a co do znoszenia zwierzaków do domu... skądś to znam.. ;)

      Usuń
  5. Rocky Balboa:)) myślałam by iść na ten film ale ostatecznie poszłyśmy na coś innego, ten na pewno kiedyś obejrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo pomimo że old schoolowy to jednak z jakimś świeżym powiem i daje wiele emocji :)

      Usuń
  6. oj ja już dawno nie byłam w kinie....ale sushi uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz słodkiego psiaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej.... a kiedy ja w kinie ostatnio byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, nie dawno były święta a tu już luty :P Nam też szybko ten czas przemija ;)
    Sushi jakie piękne! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...