czwartek, 3 grudnia 2015

Zimowo-Świąteczne nastroje

Witam Was ciepło :)

Dawno mnie tutaj nie było, a widziałam, że Wy do mnie zaglądacie, przez co poczułam ogromną motywację do zamieszczenia nowego posta. :)

Co u Was słychać? Czy grudzień Was zaskoczył?

Bo mnie ogromnie! Jejku, dopiero mieliśmy czerwiec, a tu już jesteśmy w zimowym klimacie. Święta zbliżają się nieubłagalnie. Nie mogę powiedzieć, żebym nie lubiła tego czasu, bo jak pewnie większość z Was mam na ten temat zgoła przeciwne odczucia, ale jednak myśl o tym jak te dni i miesiące szybko płyną jest lekko przerażająca...

 W ostatni weekend miałam wielkie sprzątanie domu, które zamierzam kontynuować. Wczoraj natomiast postanowiłam wprowadzić trochę zimowego, nastrojowego klimatu w moim otoczeniu i tym samym zmieniłam wszystkie narzuty, poduchy i obrusy na te zimowe, przytulne i rozgrzewające. Lubię klimat leśnej górskiej chatki i taki właśnie nastrój nastał w moim domku. Mogę się wówczas zanurzyć w ciepłym kocyku z aromatyczną, zimową herbatką w ręku i książką czy jak kto woli komputerem z blogami koleżanek i kolegów... ;)

 U mnie nastał taki klimat:



Mam jeszcze w planie zrobić ze 2 stroiki i dodać kilka drobiazgów, ale na pewno Was to nie ominie ;).

A tu znajdziecie pomysły na Świąteczne dekoracje i odnośniki do miejsc, w których możecie je znaleźć :)









Świetne pościele i inne w całkiem przyzwoitych cenach znalazłam też tu:
Ok., uciekam, bo mogłabym Was zasypywać pomysłami bez końca ;)
Na koniec jeszcze zapytam, jak Wy obchodzicie czas adwentu, czy macie jakieś szczególne postanowienia i czy celebrujecie ten czas jakimiś kalendarzami adwentowymi, np. kosmetycznymi?
Benefit
Ja wyrzekłam się na ten czas cukru i słodyczy :)
Do następnego napisania kochani
Pa!

5 komentarzy:

  1. Chyba będę musiała odwiedzić Ikeę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam zawsze mają. Szczególnie podobają mi się ich ludowe ozdoby, które czasem zdarzają się bardzo ciekawe. Kilka lat temu kupiłam prawie metrowy podświetlany papierowy las :)

      Usuń
  2. Jak ja uwielbiam takie świąteczne ozdóbki :) u mnie mogłyby gościć cały rok, szczególnie takie poduchy! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...