sobota, 29 sierpnia 2015

Late Summer outfits

I kolejna pora roku chyli się ku końcowi.  Tym razem jakoś mi tego nie żal. .. Lato w tym roku było bardzo wymowne i pomimo wytęsknionych upałów prywatnie i pogodowo dało mi w kość... Cieszę się, że jesień już tuż tuż. Nie mogę doczekać się jesiennego rześkiego powietrza, wrześniowych spotkań, tej mnogości kolorow, sennej aury i palenia świec. ..
 

Ale zanim jesień przynisie nam swoje małe przyjemności,  chciałabym wspomnieć 2 letnie outfity i kilka chwil z ostatniego miesiąca :)

Enjoy! ;)


SUKIENKA - STRADIVARIUS
TORBA - KEKKA
BUTY - MC ARTHUR
OKULARY - GIANNI VERSACE
BRANSOLETKI - PARFOIS I SOPOCKIE STRAGANY
PASEK - RESERVED


KOSZULKA - TOMMY HILFINGER
SPÓDNICA - HOUSE
PASEK - RESERVED
BUTY - DEISCHMANN
WISIOR - ZIELONY KOT
BRANSOLETKA - BERLIŃSKI PCHLI TARG
OKULARY - GIANNI VERSACE

W sierpniu także miało miejsce kilka fajnych spotkań i sytuacji...


Przyjazd przyjaciela ze Szkocji i mały chill out. A także słodki prezent od Łukasza. ..


Ciąg dalszy tych samych spotkań. ..


Królewskie śniadania i obiady po polsku... ;)


Małe zakupy i czas na lunch.


I kolejne spotkania, tym razem z przyjaciółmi z Berlina i ich uroczymi córkami :)

A Wam jak minął sierpień i czy tęsknicie już za wrześniem?

Do następnego napisania :)

Pa!

16 komentarzy:

  1. Ja z niecierpliwością czekam na jesień :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jesień to tylko z wrzosami :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix zdjęciowy, bardzo ładnie wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie to foto jak na schodach siedzisz - takie klimatyczne:)
    Ja mam nadzieje że jesień okaże swe ciepłe złote oblicze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I czemu znów najbardziej nas interesuje żarełko? xD
    Haha super są wszystkie fotki :)
    Jesień lubimy ale taką piękną, złotą i ciepłą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zazwyczaj ono najbardziej interesuje ;) Dzięki wielkie :)

      Usuń
  6. Super wyglądasz a jedzonko aż mi smaka narobiło ;)) Ja też już nie mogę się doczekać jesieni, nie cierpię lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A ja zawsze byłam wielka fanką szczególnie wczesnego lata a teraz mi się tak pozmieniało ;)

      Usuń
  7. haha w tego typu postach zawsze na żarcie wpierw się patrzę;p

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak.. Chętnie zjadłabym te żelki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione :) Kocham żelki i czekoladę - niestety ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...