niedziela, 11 stycznia 2015

Grudzień w migawkach

Witam wszystkich serdecznie w Nowym Roku!!!

Mam małe postanowienie noworoczne ( jedno z kilku) i chciałabym pojawiać sie tu częściej :)

Tymczasem powspominajmy miesiąc grudzień, w którym tyle sie działo. Przygotowania do Świąt, w końcu bardzo rodzinny czas i błogie leniuchowanie, bo w okresie między Światecznym miałam bardzo długi urlop.

Oto kilka obrazów z tamtego czasu, jakość nie powala, po prostu mobile mix :)
 
Nasza pierwsza choinka w nie tak nowym juz warszawskim mieszkanku :)

 


Paczka od hiszpańskiego pracodawcy z hiszpańskimi smakołykami i adwentowe czekoladki :)

 

Grafika z bardzo bliską mi ideą w jednej z olsztyńskich knajpeczek, w której spotkaliśmy się ze znajomymi, pierogi wykończone splotem, który nauczył nas robic mój mężczyzna i czworonóg w Sylwestrowym nastroju :)

 

Święta, Święta, Święta!



Meonka z nową zabawką
 


Mam nadzieję, że Wasz grudzień był taki, jak sobie wymarzyliście.

Dobrych styczniowych dni!

Pa!

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia :) Fajnie pozawijane są te pierogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja takie robię od zawsze - nauczyła mnie babcia :)

      Usuń
    2. Szczęściara ! Ja musiałam na tę naukę trochę poczekać ;)

      Usuń

Każdy komentarz mnie cieszy, na każdy odpowiem, wszelkie pytania możecie zadawać też tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...